Гурток “Школа-студія кіно”
Метою діяльності гуртка «Школа-студія кіно» є здобуття нових наукових знань через проведення слухачами гуртка досліджень, пов’язаних з сучасними технологіями в цифровому кіновиробництві. Зокрема, на основі розглянутих питань та майстер-класів слухачі матимуть змогу ознайомитись з стандартами в сучасному поствиробництві кіно, які дозволяють на основі програмних продуктів і відповідного апаратного забезпечення проводити нодове та процедурне моделювання з розробленням відповідних схемних рішень, які у свою чергу є ключем до вирішення наочних практичних та наукових задач в сучасному цифровому кінематографі. Зокрема, на основі інструментів програм слухачі можуть запроваджувати нові методики, технології з обробки кіно у сфері роботи, наприклад, з кольором зображення його динаміки на векторному та растровому рівнях, аналіз та розробка FX-ефектів через процедурне моделювання.
Проблематика гуртка «Школа-студія кіно» у галузі електронних систем мультимедіа та кіно (основні питання занять гуртка):
- Робота з каналами зображення, поняття маски. Аналіз зображень за каналом прозорості.
- Техніка шітремувінгу при роботі з різноплановим аудіовізуальним контентом. Підходи та реалізація.
- Проблеми, які пов’язані з трансформацією зображень. Технологія “360-відео”, перспективна зйомка та її використання у процедурах роботи з зображенням (видалення зайвих елементів).
- Трекінг та її зв’язок з технологіями захоплення руху та VR-технологіями.
- Кольорова корекція кінокадрів, теоретичні основи управління кольором.
- Основи роботи з 3D-контентом. Векторна графіка в кіно.
- Практична робота зі стерео-зображеннями.
- Основи методик кеінгу та матчремувінгу зображень кіноматеріалів.
- Будова цифрових кінокамер, оптичні артефакти зображень. Теорія та практика.
- Візуальні ефекти в Houdini. Схеми та логіка створення FX-ефекту в цифровому кіно. Робота з мережами, групами та атрибутами нодових схем;
Симуляція частинок. Базова схема роботи, її аналіз та удосконалення.Rain-system. - Створення FX-ефекту Pyro (диму). Розбір нодової схеми та її удосконалення.
- Створення FX-ефекту вогню.
- Створення FX-ефекту руйнування об’єктів (фрагментація).
- Створення FX-ефекту речовини – води, в’язкої рідини.