ЛабАЕК: Лабораторія Акустичної Експертизи та Корекції
Лабораторію організовано рішенням засідання кафедри акустики та акустоелектроніки, Протокол №1 від 26.08.2015
Штаб-квартира Лабораторії: к. 233, корпус 12, КПІ ім. Ігоря Сікорського
Чергові по штаб-квартирі: А. Продеус, О. Козерук, Д. Паренюк.
- консультаційна допомога студентам, організаціям та фізичним особам з проведення акустичної експертизи й корекції
- реалізація навчально-практичних проектів
- консультації, семінари
- розміщення інформаційних матеріалів (публікації в журналах, доповіді на конференціях) викладачів та студентів кафедри АМЕС на поточній веб-сторінці
- викладацький склад кафедри
- аспіранти, магістри, бакалаври
Види акустичної експертизи
- оцінка якості приміщень та відкритих площадок
- оцінка якості ліній зв’язку
- оцінка якості алгоритмів шумозаглушення
- оцінка якості алгоритмов заглушення реверберації
- на перспективу: оцінка якості музичних інструментів та вокальних даних
Види акустичної корекції
- рекомендації зі способів зниження рівня шуму
- рекомендації зі зміни часу реверберації в приміщеннях
- корекція зашумлених сигналів
- корекція сигналів, спотворених реверберацією
Очікувана корисність діяльності Лабораторії
- поглиблене вивчення студентами та викладачами окремих питань технічної акустики шляхом розв’язання реальних практичних завдань
- інформування потенційних абітурієнтів про проблематику кафедри та різноманітність форм навчальної діяльності
- примноження й підсилення партнерських зв’язків кафедри з навчальними, науковими й промисловими організаціями України
- посильний внесок у відродження науково-технічного потенціалу України
Навчально-практичні Проєкти
Навчально-практичні Проєкти є інноваційною формою засвоєння навчального матеріалу, що відрізняється від звичної форми у вигляді розрахунково-графічної роботи (РГР) наявністю ТВОРЧОГО КОМПОНЕНТУ. Викладач, що керує Проєктом, може не знати відповіді на запитання, що розв’язує Проєкт. Більш того, саме тому викладач і організовує Проєкт, що чіткої відповіді на поставлене питання або не існує, або відповідь існує, проте є потреба в її подальшому уточненні…
До речі:
- Приклад проєкту з моделювання систем автоматичного розпізнавання мовлення, що виконувався індійськими студентами: Dushyant Sharma, Alankrit Poddar, Sumanna Manna and Patrick A. Naylor. THE SAS PROJECT: SPEECH SIGNAL PROCESSING IN HIGH SCHOOL EDUCATION / Proc of 23rd European Signal Processing Conference (EUSIPCO), pp. 1821-1825.
- Україну очікує сплеск креативної економіки – прогноз засновника порталу креативної економіки Chernozem, бізнесмена Костянтина Кожем’яки
Нижче вашій увазі надається неповний перелік таких Проєктів, виконаних на нашій кафедрі:
- Дослідження факторів, що впливають на розбірливість мовлення (куратори: проф. А.Продеус, PhD Д.Паренюк; активні учасники – студенти 3-го року навчання)
- Комп’ютерне моделювання імпульсної характеристики приміщення (куратори: проф. А. Продеус, PhD Д.Паренюк; активні учасники – магістранти 1-2 років)
- Розробка спектроаналізаторів в середовищі LabView як засоба вимірювань для акустичного моніторингу та акустичної експертизи (кураторы: проф. А. Коржик; магістранти 1-2 років)
- Розробка засад розрахункових методик при проведенні акустичної експертизи(кураторы: проф. В. Дідковський, проф. А. Коржик; активні учасники – магістранти 1-2 років)
- Пеленгатор координат стрілка (куратори: доцент О. Козерук; активні учасники – магістранти 1-2 років)
- Низькочастотний резонаторний мікрофон (куратори: доцент О. Козерук; активні учасники – магістранти 1-2 років)
- Параметричний гучномовець – гостронаправлений передавач звуку (куратори: доцент О. Козерук; активні учасники – магістранти 1-2 років).
- Тактильна комунікація – передача невербальної інформації ультразвуком (куратори: доцент О. Козерук; активні учасники – магістранти 1-2 років)